返金ポリシー

予約販売アイテムについて
完全受注生産になりますので、返品はお届けした商品が不良品であった場合、至急同一商品と交換対応をさせていただきます。交換可能な在庫がない場合には、ご返金にてご対応させていただきます。

返品・交換について
ご注文いただいた商品の取消し、返品は商品がお客様のもとに到着後、7日以内までお受けすることが可能です。その際に手数料(代引きの場合)や送料をご負担いただく場合がございますので、ご了承ください。
ご注文を取消された商品、返品された商品を別の商品に変更したり、サイズ変更などの交換はお受けできません。

また事前のご連絡なしに商品が返送されてきた場合は、返品・交換をお断りさせて頂きます。必ず当サイト内のお問い合わせフォームまたは、otoaa@euston.jp宛のEメールにてご連絡いただきますようお願い申し上げます。

お届けした商品が不良品であった場合、至急同一商品と交換対応をさせていただきます。交換可能な在庫がない場合には、ご返金にてご対応させていただきます。
不良品が届いた場合、注文内容と異なる商品が届いた場合以外の返品配送料は、お客様負担でお願いいたします。


以下に該当する場合の返品または交換はお受けいたしかねます。

返品対象外商品について
・到着日から8日以上経過した商品
・使用済み、あるいはお直しや洗濯、クリーニングされた商品
・「納品書・商品タグ・ラベル」を破損、汚損、または紛失された商品
・お客様のもとでニオイが付着したり、汚れ、キズが生じた商品
・商品(箱・付属品も含む)を弊社へご返送いただいた時の状態が、お届け時と大きく異なる商品
・セール商品など特別な価格で提供した商品

 

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We have a 7-day return policy, which means you have 7 days after receiving your item to request a return.

To be eligible for a return, your item must be in the same condition that you received it, unworn or unused, with tags, and in its original packaging. You’ll also need the receipt or proof of purchase.

To start a return, you can contact us at otoaa@euston.jp. If your return is accepted, we’ll send you a return shipping label, as well as instructions on how and where to send your package. Items sent back to us without first requesting a return will not be accepted.

You can always contact us for any return question at otoaa@euston.jp.


Damages and issues
Please inspect your order upon reception and contact us immediately if the item is defective, damaged or if you receive the wrong item, so that we can evaluate the issue and make it right.


Exceptions / non-returnable items
Certain types of items cannot be returned, like perishable goods (such as food, flowers, or plants), custom products (such as special orders or personalized items), and personal care goods (such as beauty products). We also do not accept returns for hazardous materials, flammable liquids, or gases. Please get in touch if you have questions or concerns about your specific item.

Unfortunately, we cannot accept returns on sale items or gift cards.


Exchanges
The fastest way to ensure you get what you want is to return the item you have, and once the return is accepted, make a separate purchase for the new item.


Refunds
We will notify you once we’ve received and inspected your return, and let you know if the refund was approved or not. If approved, you’ll be automatically refunded on your original payment method. Please remember it can take some time for your bank or credit card company to process and post the refund too.